svar på sak !

vi fick en kommentar där det stog att vi inte bloggade så varför skulle men ens kolla på våran blogg?! det är så här att jag har inte haft ork till det men jag lovar att jag ska bättra mig och Louise har jag ingen aning om varför hon inte bloggar man antar att det är samma där. Det är bara så att det suger att blogga när vi aldrig får några kommentarer så ni får gärna kommentera och ställa frågor och jag lovar att jag svarar ärligt och om det är något ni undrar eller behöver hjälp med så ska jag eller Louise hjälpa er med era problem ;) så du som skrev kommentaren nu har du ditt svar och jag lovar att jag ska försöka bättra mig :)
// Mysvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0