snygg som fan! :)

idag har vi spelat tre matcher och vann alla :D stog i mål i den sista första halvlek andra stog melinda men iaf jag har inte stått på typ ett år eller så haha det var as läskigt men skit kul för jag träffade två snyggingar som satt bredvid planen som jag snackade med sen frågade ena den som då heter Hampus om mitt nr så fick han det och gav det till den andra som heter Marcus (rå snygg och rå snäll) och nu snackar jag med dom men det som sög var att dom bor i Knivsta :( det var där som vi spelade dah,
i morse gick jag och mamma upp kl 7 för att åka till stallet och ta ut hästar -.-' fattar inte hur hon fick upp mig, efter stallet så hämtade pappa mig så åkte vi hon hem medan mamma red zanta, inte bra asså nu har issa fått stått i dag och i morgon sen hoppa på onsdag ?! inte bra! nu ska jag sova fett trött och as ont i min fot ! :(
/ mysan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0