Back to where I started.

Bloggen är inte sådär jätte snygg just nu men det kommer! Eftersom att jag inte är sådär jätteduktig på att fixa med bloggar så överlåter jag det till my ;-)

Nog om det! Just nu plockar jag ihop lite saker som jag ska ha med hem till mami, flyttar dit ikväll. Får se vart jag sover imorgon. Det är inte riktigt klart än. Och annars? aah, jag tänker. Jag tänker mycket, speciellt på en person jag saknar. Och som jag alrdig riktigt fick möjligthet att träffa.. Life suck's.. Nej! Det gör det ju inte! Och vet ni..?
Jag ska personligen börja om mitt liv på nytt, sluta tänka på negativa saker. Och även äta bra, jag vet inte hur jag ska göra men jag kommer på nåt bra sätt *blink* MEN! Jag kommer absolut inte banta osv. Nej, aldrig. Jag har mer tänkt mig att äta nyttigt och vara allmänt hälsosam! Så yes, men nu ska jag fortsätta med att plocka ihop mitt och bege mig till andra sidan gatan (typ), och med andra ord; hem till mi madre.
Men ha en härlig kväll, det ska jag oxå ha! Så hörs vi, kyssar ! Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0