Hej.

Har precis fixat lite i mitt rum. Gjort om lite bland annat, eftersom att jag beställt hem saker för nån vecka sedan, kunde jag helt enkelt inte låta bli med att göra om lite :) älskar att ha fint på rummet. problemet är.. vem är det som ska göra fint? för inte orkar jag hålla det fint i alla fall! haha men jag ser till att det går att vara där inne och mer än så känner jag inte för att göra :) men.. måste passa på att besätta en sak! Under denna vecka kommer mycket speciella saker i bloggen hända, så det gäller att kika in ofta, för att hålla koll! btw.. någon som vill se hur det kan gå när my svensson har lekt lite grann med att göra om en blogg? kolla! det är så att man får skämmas... haha men jag erkänner, jag har oxå hjälpt till ;)
men här har ni den mindre snygga bloggen, eller oj! jag menar; den sjukt fina bloggen *host*!



------------------------> blonda barbies <----------------------------




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0