snart är lovet slut, fan det är inte bra det!!

i morgon ska jag träffa Linnsi Svensson Lindqvist <3 och jag tror att jag ska sova hos henne inte helt säker efter som jag ska till frissan på måndan och fixa mitt hår nu är det typ fläktigt :s inte braa!! så då ska jag tona om det i samma färg som jag har nu och slinga det så att man inte ser ut växten så mycket :) nu ska jag då göra det på en frisörsalång i stället för hemma som innan då min mamma som aldrig kommer att få göra något med mitt hår ska göra det! haha:D
hoppas att ni alla har det bra och njuter av det sista dagarna på lovet :) nu ska jag kolla på film vet inte vilken för min bror är och spelar poker med sina vänner så jah tror inte att han har laddat ner någon film till mig! inte bra jag som bad honom göra det innan han stack, jag trodde att han skulle göra det så jag hoppar ner i badet och när jag kommer upp har han dragit så jag ba ah men fan va bra !! så nu får jag kolla vad jag har för filmer att kolla på :)
// Mysvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0