skiiita sniigg nu! :D

nu har jag kommit hem från stan där jag har fixat mitt hår nu är det SKIT sniggt!! :D
det kommer en bilder senare i dag måste bara ta en först ;)
jag har nyss eller för 5 min sen käkat på mackor men är mer hungrig och ska be mamma göra nudlar åt mig :)
idag är det sista dan innan skolan!! säämst !!
asså jag blir så jävla trött på folk som ber än att bli som man va "förut" jag har en fråga till alla er som säger så till folk?! skulle ni kunna säga hur den "gamla" personen va? klura och svara ! alla kan vell svara om ni har lite bra tips till den personen isf!?
undrar också vilken eran favorit butik på nätet är? vet en del men vill veta vad ni tycker. själv älskar jag nelly.com eller ginatricot.com.
//Mysvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0