Bra alla läsare!

Kom igen nu och fortsätt som ni gör! ni är underbara, och många! tacktack :)
-
-
men nog om det, dagen är inte mindre än underbar! kom till skolan 10 (ja, vi börjar då) aa, men iallafall, när första lektionen var klar, rullade jag vidare till idrotten och får där höra att vi får håltimme för att läraren var sjuk. så då vart jag ju jätteglad. några minuter senare får jag höra någon skrika "vi slutar nu! ***** är oxå sjuk!" så då vart jag ännu gladare såklart. men jag stannade ett tag extra för jag satt och snackade med uunderbara emelie och någon annan jag inte vet vad den heter :)
så yes! det är min dag hitils. sen har ju jag kommit hem, fixat lite.. ätit lunch och lite sånnt!
-
men det jag egentligen ville var att jag skulle berätta att ni ska hålla er lika uppdaterade på bloggen som ni gör om inte mer! okej?! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0