sova nästa. louise

hej. sorry att jag uppdaterar som ett efterbliv men det bara blir så.
och jävlar vad det är någon på facebook som stör mig som in i helvette. haha, men det är INGET vi ska gå in på.
iallafall så har jag vart sjuk ett bra tag nu, och börjar äntligen bli frisk! :D hur bra är inte det? äntligen, säger jag bara! men skitsamma.
Imorgon är det prao. shieet så kul. underbart. det blev på tre praliner, men kommer som tur är vara uppe i bageriet, så ingen kommer se mig! och vet ni..? min mamma drev med mig och ba "du kommer inte få ha nåt smink där" jag ba OH SHIT! men sen fick jag höra att det inte var sant.. hehe så då blev allting bra igen, men ah.. börjar 9 imorgon.. chill...
men det fick bli dagens första, sista, enda inlägg från min sida. pusspuss /louise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0