moooorning!

ska göra mig klar snart, fixa håret och lite sånnt! sen är jag stolt över mig själv att jag ens kom upp?! fast i och för sig.. jag börjar ju 10 idag?
.
struntsamma, igår precis när jag hade slutat gick jag upp till mimer för att göra en grej senare. supermys!
efter det kom jag hem och var helt slut, så chillade galet hela kvällen.
.
idag får vi vänta och se vad som händer, skulle behöva komma hem och fixa lite. men tror jag ska träffa janina? får se hur det blir med det eftersom jag inte ens vet om..... eller det var inget!
schemat idag är inget annat än NICE. börjar dagen med kemi, fortsätter med idrott, slutar med engelska! hur galet skönt är inte det??????
.
men ska fortsätta med mitt nu, bye baby's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0